dilluns, 31 d’agost del 2009

rAn-EL CAbRera

Porto estona refent aquest estúpid text per intentar explicar lo content que estic de presentar aquesta web. I per més que escric i reescric soc incapaç de decidir que és el que he d’explicar d’aquest molt i molt bon amic, i no és fàcil.
Crec que hauré de resumir amb una frase sincera: Al seu costat he sigut un d’aquests privilegiats que veuen d'aprop el creixement imparable d’un autor i de la seva obra, i això no te preu per aquells que ens interessa l’art (?) o la creativitat.
I es que és tanta la força que l’empeny a evolucionar que puc afirmar que si segueixo lligat a la creació fotogràfica, encara que sigui d’una manera molt més modesta i llunyana, és perquè cada setmana m’ensenya la seva obra i em fa crític d’aquesta, perquè em treu de bracet a fer un tomb fotogràfic per llocs improvisats de tant en quant, perquè em fa partícip de la seva eufòria cada cop que finalitza un dels seus franquensteins fotogràfics, perquè sap que gaudeixo com un nen veient cadascuna de les seves noves càmeres adquirides...

Gracies Ran-el, i ja era hora de que tinguessis la teva puta web en funcionament.
www.ran-el.com